Hyresgäst

Vi gör allt för att du ska känna dig hemma i din lägenhet. Här kan du hitta svar på alla frågor kring ditt boende.

Felanmälan

Om du upptäcker fel eller har problem med något kan du ringa oss:

Vid akuta fel vardagar samt helgdagar:
Dygnet Runt Fastighetsjour når du på: 08-186000

Hissen
Vid akuta fel med hissen (OBS ring dem endast om någon är fast i hissen).
Nacka hiss når du på: 020-418000

Icke akuta ärenden

Telefontid vardagar 09.00-12.00 ring 08-666 01 07, om vi har möjlighet har vi telefonen öppen för inkommande samtal längre än till klockan 11.00.

Har du inte möjlighet att ringa då, kan du alternativt skicka e-post till oss så tar vi kontakt med dig eller svarar direkt med e-post:
hus@hellstromsforvaltning.se. Det är oftast bemannat vardagar 09.00-16.00.

Kontakta Stockholms Stadsmissionen Nattjour om du ser någon hemlös i fastigheten, så att personen får hjälp med omhändertagande. Ring telefonnummer 020-787860.


Övriga kontaktuppgifter hittar du under Kontakt i menyn.